בספינה אדומת ירכתים

פורסם ב:

קמפיין פרסומי חדש קפץ לו בשולי אתרי התוכן והחדשות הישראליים כנגד תוכנה פיראטית. “בעל עסק – אל תהיה פיראט!” מכריזה לה הכרזה.  לא ברור לי אם משרד הפרסום האחראי עליה הראה חוסר רגישות למה שהולך באינטרנט בימינו, או שהם ניסו לרכב על הגל

pirate

של אחד הממים היותר עמידים בשנים האחרונות. הכוונה היא כמובן למאבק העיקש בין נינג’ות לפיראטים, שמתרחש מולנו ברחבי האינטרנט כבר לפחות מאז 2002. עם כל הכבוד למקומן של הנינג’ות בתרבות הפופולרית, אני לא חושב שהן יכולות להתחרות עם הפיראטים. לפיראטים יש יום שמוקדש רק להם ולדיבורם היחודי. לפיראטים יש סדרת משחקי מחשב מופתית וסדרת סרטים חביבה. פיראטים מנטרלים את אפקט החממה. אין ספק שבאקלים התרבותי של ימינו, פיראטיות היא דבר חיובי – רק תראו את התמונה הזו! חרב! תוכי! הכובע, למען השם, הכובע! אז מה DataSafe ומיקרוסופט, מממנות הפרסומת הזו, חושבות שהן ישיגו? אם רוצים למשוך אנשים אל החיים הללו, חיי הפיראטיות העליזים, זו בדיוק הדרך:

“על כל עותק של Office שאתם גונבים, נסגר עוד חור באוזון”.

 

 


פורסם ב:

by

Comments

2 תגובות על “בספינה אדומת ירכתים”

  1. תמונת פרופיל של Meme
    Meme

    וואו, זה פוסט ליומולדת שלי, נכון? אני לא בטוחה על מה להגיב קודם.
    טוב, נתחיל מאגוצנטריות- יש לך קטגוריה על שמי. זה מקסים מצידך.
    מלבד זאת, אני חושבת שיחד עם זה שסיינטולוגיה מתפשטת ומאמיניה נשארים לפעמים בארון, אותו הדבר קורה לפסטפריאניזם, וכנראה שמישהו מהוגי הפרסומת הזאת, איפשהוא בין הפרסומאי לביל גייטס, הוא פסטפריאניסט בארון.
    הוא עושה כמיטב יכולתו לעצור את אפקט החממה. אני לא מבינה למה לנזוף בו על כך.
    ואחרון חביב, השם החדש מוצלח, אפילו אם גם הוא זמני.
    May we all be touched by his noodly appendages,
    RAmen.

  2. תמונת פרופיל של Sam

    My name is Guybrush Threepwood and I can like totally hook you up with copies of VS2008