הכל למכירה

פורסם ב:

אני אוהב את לארי אליסון, מנכ”ל אורקל. הוא משעשע אותי כל פעם מחדש בסטריאוטיפ שלו, שהוא מסרב להשתחרר ממנו, של מיליארדר הטכנולוגיה הראוותן והרברבן שיש לו יותר כסף ממה שהוא יכול להוציא.

אליסון, האדם הרביעי הכי עשיר בעולם. כבר הראה את הרגישות שלו לפני כמה חודשים כשהתלהב מהיאכטת המירוץ שלו מול עובדי החברה, שמאות מהם הוא פיטר בשנה האחרונה. יש לו עוד יאכטה, השישית בגודלה בעולם, עם אולם קולנוע, מרתף יינות ו-82 חדרים*. ועכשיו הוא החליט גם לקנות טורניר טניס.

כן, טורניר טניס. לא לקנות קבוצה, כמו גאידמק או מארק קובאן, הוא פשוט קנה את טורניר הטניס Indian Wells כולו. ממתי קונים טורניר? כן, אני יודע שטורניר זה בסופו של דבר ישות כלכלית, אבל עדיין, לקנות טורניר? בשלב הבא, אני מניח הוא פשוט יקנה את כלל הזכויות על משחק הטניס. ואז גם את המילה “טניס” בשפה האנגלית. ואז בכלל מילים אקראיות בשפה. מילות יחס, למשל. אני חושב שלארי אליסון צריך לקנות את כל מילות היחס בשפה האנגלית. ואז את כל אותיות האהו”י.

מישהו צריך להזכיר לו את וורן באפט, שמדגים שאם כבר יש לך עשרות מיליארדי דולרים, אתה יכול להרשות לעצמך לתרום חלק מהם.


* מצד שני, לפחות אין לו מערכת לייזרים לניטרול מצלמות דיגיטליות ומערכת טילי ים-אוויר על היאכטה.


פורסם ב:

by

Comments

3 תגובות על “הכל למכירה”

  1. תמונת פרופיל של אסף
    אסף

    מה, סתם נגמרות בעולם האותיות?
    http://www.bluedelft.com/drsmmichle.html

  2. תמונת פרופיל של מיק
    מיק

    The 2004 Forbes list of the charitable donations made by the wealthiest 400 Americans stated that Ellison had donated $151,092,103 in the preceding year, about 1% of his estimated personal wealth.[citation needed]
    גילוי נאות – כתוב שורות אלו עשוי להיות מועסק על ידי אליסון, או מי מעובדיו, מתישהו בעתיד הקרוב או הרחוק, או לא.