חמוד, יותר חמוד, הכי חמוד

פורסם ב:

אני מנסה, ומתקשה, למצוא משהו קוהרנטי להגיד על חברה שבה מישהו מרגיש צורך לצייר גרסא חמודה של מיקי מאוס. מיקי מאוס הוא דמות מסוגננת שבה העכבריות נשארת אך ורק ברמה האיקונית. יש זנב ויש אוזניים גדולות, והם הדברים היחידים שמקשרים בינו לבין החיה. האוזנים עגולות, הזנב קצר, ווולט דיסני עשה כל מה שיכל כדי להפוך את מיקי לכמה שפחות עכבר, כמה שיותר חמוד. אבל זה לא מספיק כבר, בימינו. הסטנדרטים של חמידות השתנו, עם הרבה השפעה מתרבות ה-Kawaii, החמידות גדולת-העיניים של היפנים, של הלו קיטי ופיקאצ’ו.  מספיק בשביל שמישהו – אמנם מישהו באינטרנט ולא בדיסני, אבל גם שם רואים את ההשפעה – ירגיש צורך ליצור את התמונות הללו:

MickeyMouse_Front

 

ואני שואל, האמנם סובלים הילדים של ימינו מכזה עודף-חמידות שמיקי מאוס פשוט לא עושה להם את זה? האם החתולים של CuteOverload ו-LOLCreatures מצד אחד, ו-Sailor Moon והלו קיטי מצד שני, העלו את הרף של החמידות?

ואם כבר בחתולים עסקינן, איך אפשר להתחרות בחתול שמפנה זוג עיניים חמודות אל המצלמה? בעזרת חתול שמפנה שני זוגות עיניים, כמובן! הצייר קייסי ולדון אומר “ציירתי סדרה של חתולים מרובעי-עיניים בנסיון להכפיל את החמידות שלהם. אני לא בטוח שזה הצליח”.

kitty_kitty_blog-copy

 

(ותודה ל-Daily What על שתי התמונות)


פורסם ב:

by

Comments

4 תגובות על “
חמוד, יותר חמוד, הכי חמוד

  1. תמונת פרופיל של דובי

    וואו. מה שמדהים בתמונות של החתולים זה שהמוח (שלי לפחות) לא קורא את זה כחתול עם ארבע עיניים, אלא כטשטוש, כאילו משהו לא בסדר בראה שלי. אני מניח שזה קשור לעובדה ששני זוגות העיניים זהים לחלוטין. אבל זו ללא ספק אשליה אופטית מגניבה לאללה.

  2. תמונת פרופיל של אבנר קשתן

    בתמונות הגדולות זה יותר בולט, כי רואים את ההבדלים בין העיניים. הרבה יותר מטריד.

  3. תמונת פרופיל של רועי שהגיע אחר-כך

    התמונות האלה של החתולים הסבירו לי למה אני לא מוכן לתת אמון בחתולים.

  4. תמונת פרופיל של יחזקאל

    מה שדובי אמר. וכמה שאני מתאמץ יותר, זה מציק יותר.