Turtle Tracks: The Rainbow Connection

פורסם ב:

הכנתי את המיקסטייפ הזה לפני כמה שנים, אבל אני חוזר אליו שוב ושוב. התימה כאן ברורה – כל צבעי הקשת, בשני מחזורים. קשת כפולה, אם תרצו.

הוא כיפי, הוא קליל, הוא מכיל דברים מגוונים, החל מסיימון וגרפונקל ועד Mr. Bungle, והגאווה הראשית שלי היא שנמנעתי מלהשתמש בשירים שיש להם “Blues” בשם.

אני מקווה שתהנו.


פורסם ב:

by

Comments

4 תגובות על “Turtle Tracks: The Rainbow Connection”

  1. תמונת פרופיל של איה
    איה

    אני אהבלה? לא מצליחה למצוא את הקישור לשירים עצמם, ודווקא הייתי שמחה להזכר מה היה שם. ואגב זאת, נכון ש"מיקסטייפ" זו מילה הולמת להפליא, עם ריח של סרטי-קלטות מהסוג שנמרט החוצה מהסלילים וכל זה? איזה מזל שאף אחד לא המציא איזה מושג מעודכן כמו "מיקס אמ פי שלוש". ואם כבר, אז מה הטעם להמציא מושג שהוא תלוי טכנולוגיה ושיש לעדכן כל הזמן? לא עדיף למצוא איזה שם קולע וגנרי ל"אוסף מוסיקלי שהורכב אישית" ולהשאיר את מירוץ הפורמטים בצד? ואם כבר אם כבר, אז יש לך רעיון למילה מגניבה למטרה זו?

  2. תמונת פרופיל של אבנר קשתן

    יכול להיות ש-flash מנוטרל אצלך? המיקסטייפ נועד ל-streaming, ויש נגן באמצע העמוד. אצלי, לפחות.

  3. תמונת פרופיל של אוטרפה

    איזה מותק של מיקס.
    הצלחת להתגבר על שני אתגרים רציניים: מיקסיי קונספט נוטים להיות דלוחים למדי, בגלל שהצורך לדבוק בקונספט בא על חשבון, well, pretty much everything else.
    שנית – יש שם כמה בנאלויות רציניות. אבל כאמור, זה לא מחבל בחִנּו של האוסף.

    אחל'ה נגן, אגב.

  4. תמונת פרופיל של אוטרפה

    וגם: סטאר מייקרז עשו לא מזמן סדרת Color My World, אפרופו תימות וצבעים:
    http://sixsongs.blogspot.com/search/label/Color%20My%20World

    וגם #2- בשמיעה שניה, האחל'ה נגן שלך נתקע כל 20 ביטים בערך. רצף ניסויים ותהיות הבהיר שלא מדובר בבעיית uploading. אז מה כן?