אנטי-מחיקון

פורסם ב:

לאחרונה פשה לה תופעה די מעצבנת בפייסבוקי ארצנו. אפליקציה בשם QassamCount אליה אתה יכול “לתרום” את שורת הסטטוס שלך, ושמעדכנת אותו במבזקים בנוגע למטחי הטילים שיוצאים מעזה.

אני לא מתכוון להכנס כאן לדיון פוליטי, לא על המלחמה, לא על הטילים ואפילו לא על הערך של צעדים הסברתיים/תעמולתיים שכאלה. במופגן אני גם לא מתייג את ההודעה הזו בתגית ‘פוליטיקה’. אני רק אתייחס לכך שהעדכונים הללו, שמטרתם בעיקר הדגשת ירי הטילים הפלסטינאי לקהל בינלאומי באמצעות הפייסבוק, לא ממש מיועדים אלי. הם לא ישכנעו אותי ולא ישנו את דעתי, ואת המידע על הירי שלהם אני מקבל מאמצעי התקשורת הישראליים. הבעיה היא שכבר כמעט עשרה אנשים ברשימת החברים שלי נרשמו לשירות והם מעמיסים על ה-Newsfeed שלי בהודעות בלתי פוסקות. ולי, אישית נמאס.

אז שוב Greasemonkey בא לעזרתי, כמו הסקריפט הקודם, הוא עובר על עדכוני הסטטוס בפייסבוק ומוצא כאלה עם המילים הרלבנטיות, במקרה הזה הלינק לאתר ה-QassamCount, ופשוט מעלים את הפריטים הללו מהרשימה. לא מוחק, רק מעלים. רוצים להחזיר? פשוט צריך לנטרל את הסקריפט.

אפשר להוריד את הסקריפט מ-Userscripts.org, בנוהל. אם יש שאלות, או שבא לכם להפוך את זה לדיון פוליטי נוקב – תרגישו חופשיים.


פורסם ב:

by

Comments

2 תגובות על “אנטי-מחיקון”

  1. תמונת פרופיל של Meme
    Meme

    זה נהדר. זו תרומה מצויינת לאנושות.

  2. תמונת פרופיל של אידיוסינקרטית

    כיוון שאני קוראת סטטוסים דרך פיד, הפיתרון שלי הוא Yahoo! pipes.